Sunday, October 29, 2006

复出

还是那一把很阳光的声音。。。
只是,你告诉我自己的灵魂死了。

然后,我开始紧张,因为不可以,
因为你也清楚知道自己是不应该这样的。

我说你只是把心暂放在保险箱而已,
你说你把钥匙弄丢了,
我说那找开锁老帮忙好了!
呵!

总觉得很多时候,
正当我们在所谓很积极的生活时,
其实是在迷失自己的途中。
而我宁愿自以为是,
这一个时候的你是处于这个状态。

呵,我甚至自私的要你回到真正属于你的舞台,
因为我知道你不止是这样!

请允许我多事的讲一句,
让自己跟你的男人更快乐吧!
你明白的。。。

这个早上,我们又在电话上聊了很久。
槟岛跟这里的距离,从未干扰我们好友情的维系。

等你。。。复出!

2 Comments:

At 5:59 PM , Anonymous Anonymous said...

Thanks, Mr. Blue. You are real fast.

Browsed through your notes and pics. I will only say that it's blue, real blue.

I'm thankful to have a friend like you. Honestly.

Just chat with Wan Jun and she knows you too:)

It's such a small small world and I prefer to comprehend it this way - All the angels live in a blue choc island :)

Let's cheers for better life. we are a step closer to our dream every minute, every day...

(I'm sure I'll find the key soon.)

 
At 6:02 PM , Blogger blustone said...

Pretty gal, i love the name of "Blue Choc Island"!!!
Cool!
We will be fine...even better!
Cheers! : )

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home