Wednesday, April 15, 2009

A Code Of Silence

在喧嚣纷扰的世界里,我自得其乐找寻属于自己的安静。

6 Comments:

At 8:54 AM , Blogger Ze said...

找寻属于自己的安静...

所以我的短信也可以不用回覆...

 
At 2:51 PM , Anonymous belle said...

haha, I like tis, hazel

 
At 8:55 PM , Anonymous meikky said...

enjoy life . enough..

 
At 1:55 PM , Anonymous Anonymous said...

刚想到蓝石,呵呵。
最近好吗?该不错吧,拥有自得其乐的幸福。
不论多忙,肯定有回去扫墓吧?

 
At 10:07 PM , Blogger 君宸北月 said...

自得其乐,我喜欢。
虽然旁人都把我当疯子看,
管他的,开心就好!

 
At 1:08 PM , Blogger blustone said...

Ze & Belle, urrrggghhh!

Meikky, hope that you are enjoying ur life there as as well :)

艾,我有回去扫墓;
回家不到48小时,又赶着回到工作岗位了。

Georgina,只要不伤己伤人,
自得其乐,何乐而不为?
:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home