Saturday, June 17, 2006

你爱过吗?

你爱过吗?
总是觉得,为什么相爱的甜蜜总是敌不过相爱时带来的伤痛?
或许,这纯属个人意见或个人经历吧?
我的恋爱经验没有丰富可言。一来,我非常被动;二来,我非常了解自己奋不顾身的性格。
一头使命栽进去爱情世界的性格,会让我死得很惨,所以后来的自己学会小心翼翼了;只是,在感情的世界,我还在学习变聪明。
一次学不会,第二次再学,第三次。。。一直到心老去死去,那也是一种智慧。
嗯。。。莎拉的《天使》来得正是时候。。。有没有人把音乐当宠物呢?
这些年来,还好有音乐为伍,分担了许多的快乐与哀愁。
阴天的星期五。。。我灵魂出窍,作了一个梦。。。

1 Comments:

At 5:10 PM , Anonymous Anonymous said...

Hi hi ,
The only thing I hate ur blog here is I can't type chinese star straight . I hate type at somewhere then only to paste, u know ur fren is so spontaneous one ma.
My dear , does not mater how many times we love or die in a love before. But I m happy that fr nowonward my very beloved u wud have the courage to really go for those u want, I mean the next time u meet the one, I know u wud b different. Dun stand n look, go near it and ask : may I?
Good thing worth waiting, ha ha. I just quote what “somebody" told me. HAve the faith that she is somewhere soon , but u gotta really show ur courage, nothing to loose.
I love u, we all love u!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home